Lagu Andainya Aku Pergi Dulu

Bayangkanlah masa-masa bahagia semasa engkau dan aku. Andainya engkau pergi dulu sebelumku mestikah aku hidup melara.


Pin By Cooking Craft Knitting Channel On The Best Malay Songs Songs The Creator Good Things

Andainya Aku Pergi Dulu por Alleycats.

. Alleycats Awie Axls Black Rose Bloodshed Bpr Budak Kacamata Brain Connections Candy Casey Crossfire Damasutra Data Desire Dinamik Ekamatra Ella Elyana Exists Ezlynn Fahrenheit. Kedua-dua adik-beradik itu David dan Loganathan Arumugam. The duration of song is 0531.

This song is sung by Alleycats. Alleycats - Andainya Aku Pergi Dulu. Janganlah kau bersedih hati Am G Am Andainya aku tiada lagi di sisimu.

Home Novel Mp3 New. Andainya aku pergi dulu sebelummu Janganlah kau bersedih hati Andainya aku tiada lagi di sisimu Janganlah kau memencil diri Bayangkanlah masa-masa bahagia Semasa engkau dan. Andainya aku tiada lagi di sisimu janganlah kau memencil diri.

Janganlah kau memencil diri. Andainya aku pergi dulu sebelummu. Andainya aku pergi dulu sebelummu.

Translation of Andainya Aku Pergi Dulu by Alleycats from Malay to English Deutsch English Español Français Hungarian Italiano Nederlands Polski Português Brasil Română Svenska Türkçe Ελληνικά Български Русский Српски العربية فارسی 日本語 한국어. Janganlah kau memencil diri G Am F G Am Bayangkanlah masa-masa bahagia. Andainya Aku Pergi Dulu song from the album Kenangan Cinta Koleksi Lagu Sentimental is released on Aug 2016.

Lirik Anime funny picture Internet Computer sports cars shoes. Semasa engkau dan aku. Band regular fixture on LA.

Andainya engkau pergi dulu sebelum ku Mestikah aku hidup melara Andainya engkau tiada lagi di sisiku Mestikah aku kecewa. Kongsi ke Twitter Kongsi ke Facebook Kongsi ke Pinterest. Andainya Aku Pergi Dulu.

Verse 1 Bm Andainya aku pergi dulu sebelummu A Bm Janganlah kau bersedih hati Bm Andainya aku tiada lagi di sisimu A Bm Janganlah kau memencil diri A Bm Bayangkanlah masa-masa bahagia G A Bm. Di waktu kasih berpadu. This song is sung by Alleycats.

Andainya Aku Pergi Dulu Andainya aku pergi dulu sebelummu Janganlah kau bersedih hati Andainya aku tiada lagi disisimu Jangan lah kau memencil diri Bayangkan lah masa- masa bahagia Semasa engkau dan aku Bermesra di langit biru Di waktu kasih berpadu Andainya engkau pergi dulu sebelumku Mestikah aku hidup melara Andainya engkau tiada lagi disisiku. Janganlah kau memencil diri. Lirik Lagu Andainya Aku Pergi Dulu Alleycats.

Tracks like Andainya Aku Pergi Dulu from 1981 album Kuching and Hingga Akhir Nanti from 1981 album 4 deal with the unease of impermanence both in. Intro ----- Am Am - G F F - G Am G Am Am Verse 1 ------- Am G Am Andainya aku pergi dulu sebelum mu. Alleycats - Andainya Aku Pergi Dulu.

About Andainya Aku Pergi Dulu Song. Punk trio from Los Angeles consisting of Randy Stodola vocal guitar Dianne Chai bass vocals and John McCarthy drums. Andainya aku tiada lagi di sisimu.

Andainya aku tiada lagi di sisimu. Listen to Alleycats Andainya Aku Pergi Dulu MP3 song. Bermesra di langit biru di waktu kasih berpadu.

Bm G A Bm 2 Verse1 Bm Andainya aku pergi dulu sebelummu Ja A nganlah kau bersedih ha Bm ti And Bm ainya aku tiada lagi di sisimu Janga A nlah kau memencil Bm diri A Bm Bayangkanlah masa masa bahagia Sema G sa engkau A dan a Bm ku Bermes G ra di la A ngit bi Bm ru Di wak G tu kasih A berpa Bm du. Andainya aku pergi dulu sebelummu janganlah kau bersedih hati. Meraih populariti pada penghujung tahun 1970-an Alleycats yang dianggotai oleh adik beradik David dan Loganathan Arumugam serta Frank Ong Tan Chin Hock dan Khoo Fook Sin popular dengan lagu-lagu seperti Sampaikan Salam Cintaku.

Nigthmare City and Escpae from Planet. Listen to Andainya Aku Pergi Dulu by Alleycats on Apple Music. Andainya aku pergi dulu sebelum mu Janganlah kau bersedih hati Andainya aku tiada lagi di sisi mu Janganlah kau memencil diri Bayangkanlah masa-masa bahagia Semasa engkau dan aku Bermesra di langit biru Di waktu kasih berpadu.

Alleycats - Andainya Aku Pergi Dulu Karaoke E-melkan Ini BlogThis. Punk stage from the late 70s to early 80s. Bermesra di langit biru.

Bm Andainya aku pergi dulu sebelummu A Bm Janganlah kau bersedih hati Bm Andainya aku tiada lagi di sisimu A Bm Janganlah kau memencil diri A Bm Bayangkanlah masa-masa bahagia G A Bm Semasa engkau dan aku G A Bm Bermesra di langit biru G A Bm Di waktu kasih berpadu Bm Andainya engkau pergi dulu sebelumku A Bm Mestikah aku hidup melara. Alleycats Andainya Aku Pergi Dulu Intro. Andainya engkau tiada lagi di sisiku mestikah aku kecewa.

Di waktu kasih berpadu. Ditubuhkan pada tahun 1969 kumpulan Alleycats adalah antara kumpulan Rock dari Malaysia yang paling ikonik. Semasa engkau dan aku.

Janganlah kau bersedih hati. Semasa engkau dan aku F G Am F G Am Bermesra. As The Alley Cats they published two albums.

Untuk album pertama kebanyakan lagu yang terkandung dalam album ini adalah lagu saduran kecuali lagu Senandung Semalam. Janganlah kau bersedih hati. Andainya Aku Pergi Dulu song from the album Best Of Alleycats is released on Jul 2012.

The duration of song is 0531. About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators. Bermesra di langit biru.


Youtube Songs Youtube Karaoke


Spoon Memori Sekuntum Rindu Official Audio Youtube Lirik Lagu Lagu Lirik


Andainya Aku Pergi Dulu Alleycats Youtube Chevrolet Logo Enjoyment Vehicle Logos


Kemana Di Mana Fatimah Razak Wid Lyrics Youtube Mana Lyrics Youtube


Lirik Lagu Seperti Dulu Oleh Awis Spin Khalis Lirik Lagu Lagu Lirik


Youtube Songs Youtube Karaoke

Comments

Popular posts from this blog

Best Describes How Macadam Roads Were Made

Describe the Process of Mechanical Digestion

エイジング ハウス